Veelgestelde vragen:

Wat is de levertijd?

De levertijd is steeds tussen de 7 en 12 werkdagen, soms kan het gebeuren als we voldoende stock hebben dat het sneller geleverd kan worden. Maar dit hangt af van de plaatselijke bezorgdienst

Heb ik garantie op mijn artikel?

Afhankelijk van het product dat je koopt hebt u garantie.

Op de multi media artikelen is er vrijwel altijd garantie, de garantie van het artikel is afhankelijk en wordt steeds vermeld bij het artikel.

Let op! Niet alle artikelen zijn onderheven aan garantie, wilt u weten of u artikel onder garantie valt kan u ook altijd contact opnemen met ons en kijken wij alles dubbel na.

Ik wil mijn artikel annuleren is dit mogelijk?

Neem in dit geval altijd contact met ons op. Wij proberen elke bestelling meteen te verzenden na betaling waardoor het dus niet altijd meer mogelijk is om het artikel te annuleren.

Ik heb mijn artikel aangekregen maar ik ben niet tevreden, kan ik het terug sturen?

Ook in dit geval neemt u contact op met The Warehouse. 

na contact zullen wij u vragen om foto's te maken van het artikel, is het artikel al geopend kunnen wij dit niet terugnemen.

Mocht u het artikel niet meer wensen maar het was niet mogelijk om te annuleren kan u steeds na contact opname het artikel terugzenden, wij zorgen dan voor een terugbetaling van het artikel.

Wat als ik mijn artikel niet krijg?

Mocht je artikel onverhoopt niet arriveren, volg dan deze stappen: 1. Controleer de trackinginformatie. 2. Neem direct contact op met The Warehouse volgens de verstrekte contactgegevens. 3. Meld het probleem met je bestelgegevens en een duidelijke beschrijving. 4. The Warehouse zal de kwestie onderzoeken en passende oplossingen bieden, zoals vergoeding of herzending. 5. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om snel en efficiënt te reageren op eventuele bezorgproblemen.

Mijn artikel is beschadigd bij levering of werkt niet?

Als er duidelijke schade is aan het artikel ( schade aan het inpakmateriaal is niet onderhevig aan een terugbetaling) nadat het geleverd werd, vragen we steeds om contact met ons op te nemen en ons duidelijke foto's met timestamp te bezorgen zodat wij de nodige stappen kunnen nemen en krijgt de klant een terugbetaling indien de schade aanvaard werd. Als het artikel niet werkt ( elektro), vragen we ook om de serienummer van het artikel te fotograferen en ook de nodige foto's te nemen van de stappen die gevolgd worden om het artikel te gebruiken.

Hoe verloopt een terugbetaling?

Nadat u met ons contact hebt opgenomen vragen wij de bestelgegevens en het artikel dat wacht op een terugbetaling. 

Wij betalen het artikel meteen terug als het artikel is teruggezonden en aangekomen binnen de 14 dagen. Houd hiervoor zeker altijd u teruggave bewijs bij van B-post. 

Bij het niet ontvangen van het artikel en geen bewijzen van afgifte kunnen wij onmogelijk een teruggeve doen.

Vraag niet gevonden?

Neem contact op met ons